    From: ...@...c
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnośc w spółce z o.o.
    Date: Fri, 23 Dec 2005 22:36:23 +0100

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 20:51:54 +0100, Monika napisał(a):

    > A co sądzicie o takim zdaniu jakie znalazłem w internecie na stronie
    > prawniczej?
    >
    > Odpowiedzialność. W spółce z o.o. wspólnicy ryzykują tylko do wysokości
    > wniesionych przez siebie udziałów, zaś zobowiązania spółki wobec wierzycieli
    > regulowane są z majątku spółki. To jest największa korzyć i zaleta tej formy
    > działalności gospodarczej.

    WOW! niesamowite, a teraz powiem ci (w tajemnicy) że wszystko pisze jak byk
    w KSH - i o dziwo napisane w miare przyzwoitym językiem. Natomiast to co
    "napisali w internecie na stronie prawniczej " to tylko półprawda bo opis
    bedziej odpowiada S.A. które są zupełnie bezpieczne pod tym wzgledem. W sp.
    zoologicznej jest klika istonych wyjątków które wredny wierzyciel np. bank
    moze wykorzystać, wiec radze na spokojnie zajrzeć do KSH szczególnie że w
    tej gazetce nie pisze o kosztach sp z. o.o. szczególnie w zakresie
    prowadzenia pełnej księgowości.

    --
    pozdrawiam,