eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność admina za sklep użytkownika › Re: Odpowiedzialność admina za sklep użytkownika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "kolczyk" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność admina za sklep użytkownika
    Date: Thu, 21 Dec 2006 23:12:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <emf0tp$prn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <emeuds$lnc$1@nemesis.news.tpi.pl> <emf00c$p3d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa14.kielce.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1166739194 26487 213.25.225.14 (21 Dec 2006 22:13:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Dec 2006 22:13:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:434759
    [ ukryj nagłówki ]


    > Żadne. Przecież właściciel budynku nie odpowiada za oszustwa popełnione
    > przez
    > jego mieszkańców. Natomiast w dobrze pojętym interesie ogółu
    > administrator, który ma [przecież najszerszą wiedzę o całej sprawie,
    > powinien złożyć zawiadomienie o oszustwie do organów ścigania.

    Zgadza się, jednak administrator nie został w rzeczywistości oszukany.
    Wiedza administratora bazuje na zgłoszeniach innych osób a żadnej
    korespondencji z właścicielem sklepu ani dowodów wpłaty na konto ani dat
    wpłaty administrator nie posiada. Posiada tylko wiedzę z jakich numerów IP
    następowało logowanie do sklepu oraz czasy połączeń. Sam klient posiada też
    taką wiedze, bo numery IP byl zawsze doklejany do e-maili wychodzących.
    Dodatkowo administrator dysponuje listę e-mail klientów co zgłosili
    prawdopodobne oszustwo. Administrator wysyła do wszystkich tę listę e-mail
    celem wzajemnej wymiany informacji. Oszust niektóre zamówienia zdążył
    pokasować. Co w takim razie administrator powinien przedstawić w
    ewentualnych zgłoszeniu?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1