eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność admina za sklep użytkownika › Re: Odpowiedzialność admina za sklep użytkownika
  • Data: 2006-12-21 22:12:42
    Temat: Re: Odpowiedzialność admina za sklep użytkownika
    Od: "kolczyk" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Żadne. Przecież właściciel budynku nie odpowiada za oszustwa popełnione
    > przez
    > jego mieszkańców. Natomiast w dobrze pojętym interesie ogółu
    > administrator, który ma [przecież najszerszą wiedzę o całej sprawie,
    > powinien złożyć zawiadomienie o oszustwie do organów ścigania.

    Zgadza się, jednak administrator nie został w rzeczywistości oszukany.
    Wiedza administratora bazuje na zgłoszeniach innych osób a żadnej
    korespondencji z właścicielem sklepu ani dowodów wpłaty na konto ani dat
    wpłaty administrator nie posiada. Posiada tylko wiedzę z jakich numerów IP
    następowało logowanie do sklepu oraz czasy połączeń. Sam klient posiada też
    taką wiedze, bo numery IP byl zawsze doklejany do e-maili wychodzących.
    Dodatkowo administrator dysponuje listę e-mail klientów co zgłosili
    prawdopodobne oszustwo. Administrator wysyła do wszystkich tę listę e-mail
    celem wzajemnej wymiany informacji. Oszust niektóre zamówienia zdążył
    pokasować. Co w takim razie administrator powinien przedstawić w
    ewentualnych zgłoszeniu?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1