  • Data: 2009-12-04 12:20:15
    Temat: Re: Odp: oznaczenie kasjera na paragonie to imie i nazwisko ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No i? Przecie nie o tym była mowa. Była mowa o tym, że szef chce
    > umieścić na paragonie nazwisko kasjera, a kasjer nie będący
    > przedsiębiorcą mówi nie i zasłania się ochroną danych osobowych.

    Była mowa o ochronie danych osobowych wystawcy faktury.

    Czy Tobie Twój czytnik nie wątkuje poprawnie czy nie chciało Ci się
    przeczytać dwa posty wcześniej czego dotyczyła moja uwaga o WYSTAWCY
    faktury.

    > Nie rozważamy przypadków specjalnych w stylu ,,kasjer jest ortodoksyjnym
    > Żydem, przedsiębiorcą zarejestrowanym w Bangladesz''.

    Rozważamy uboczną kwestię czy kasjer może odmówić podania danych
    WYSTAWCY faktury powołując sie na ochronę danych osobowych, bo taki
    zaskakujący koncept się w wątku pojawił.

    I zanim odpowiesz - sprawdź kto to jest WYSTAWCA FAKTURY.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813