  • Data: 2009-12-05 09:02:55
    Temat: Re: Odp: Odp: oznaczenie kasjera na paragonie to imie i nazwisko ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:
    > Napisałeś o danych wystawcy faktury. Pracownik (osoba zatrudniona na
    > umowę o pracę) nie może być jednocześnie wystawcą faktury, to jest
    > sytuacja prawnie niemożliwa.
    > Tak samo jak Tristanowi, polecam Ci zapoznanie się z definicją WYSTAWCY
    > faktury.

    Tak samo jak poprzednio, polecam zapoznanie się z otrzymywanymi
    fakturami. Na sporej części dostawanych przeze mnie jest napisane coś w
    ten deseń:

    Wystawił: Maddy Czepialska

    i jak chcesz się bawić w przepychanie słowami, to się baw, a my z
    Robertem rozumiemy problem, nawet jeśli sformułowanie jest nieprecyzyjne
    czy z użyciem słownictwa prawnie oznaczającego coś innego. Ty wolisz
    dyskutować czy to jest wystawca czy srawca, a my wolimy się skupić na
    tym, że pracownikowi nie pasuje umieszczanie jego nazwiska na fakturze i
    co z tego wynika.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek