  • Data: 2009-12-04 15:00:14
    Temat: Re: Odp: oznaczenie kasjera na paragonie to imie i nazwisko ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No dobrze, przeskoczyło na nazwisko pracownika, który wystawia fakturę.

    > Czepiasz się tego, że ktoś nieprecyzyjnie sformułował zagadnienie. Dla

    Dlatego zwróciłam na to uwagę. Pan Nieprecyzyjny nie zareagował - w
    ogóle się nie przejął.
    Za to Ty się unosisz honorem za kogoś komu to zwisa.
    Chyba mógłbyś wydatkować energię na rzeczy dużo pożyteczniejsze, jakby
    chłopak poczuł się urażony to by sie sam obraził własnoręcznie.

    > mnie jasne jest to, że chodzi o to, że na fakturze, poza danymi
    > przedsiębiorcy, często umieszcza się nazwisko osoby, która fakturę
    > wygenerowała i która się pod nią np. podpisuje. Tylko weź nie doczep
    > się, że teraz faktur nie trzeba podpisywać.

    Jak sie reprezentuje firmę to się to robi jawnie. Pracodawca ma prawo
    wymagać, żeby pracownik się podpisywał na fakturach które wystawia,
    umieszczał swoje imię i nazwisko na pismach firmowych, nosił
    identyfikator itp itd. Jeżeli pracownikowi się to nie podoba to czemu
    odpisywał umowę?
    Chyba wiedział jakiej pracy się podejmuje?

    Zasada jawności obrotu gospodarczego ma pierwszeństwo - jak mam
    zweryfikować czy człowiek przede mną może występować w imieniu firmy,
    wystawić fakturę, podpisać umowę? A jak mnie obrazi/oszuka to jak mam
    się skarżyć pracodawcy? Na "tego pana z taką brodą co tu wczoraj stał"?

    Jeżeli się to pracownikowi nie podoba to sprawa między nim a pracodawcą.
    Jeżeli imię i nazwisko operatora drukuje się na fakturze to pracownik ma
    wydać taką fakturę klientowi a zażalenia zgłaszać u swojego szefa. Który
    prawdopodobnie puknie się w głowę.
    A pracownik może też mieć potem dużo wolnego czas na pisanie
    bezzasadnych skarg do GIODO.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813