    From: Pozytyfka <j...@c...freeland.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Ogromne alimenty !!!
    Date: Mon, 09 Sep 2002 13:27:46 +0200

    Sandra wrote:
    > wiesz gdy o takiego tatusia chodzi,który Tobie splodzil dzieci to
    > wspólczuje... z takim elementem wychodzi przewaznie zle...ale to rzecz
    > naszego wyboru kogo sobie do zycia bierzemy ...szkoda mi tylko dzieci ,które
    > musza placic za bledy niedojrzalych rodziców...
    > koncze ten temat bo " tatus tatusiowi nie jest równy"
    >
    > pozdrowienia Sandra
    niestety nasz wybor nie zawsze jest swiadomy - czasami po prostu partner
    nas oszukuje a czasami sie zmienia
    wychodzilam za maz za czlowieka ktory byl czuly, troskliwy, ciezko i
    uczciwie pracowal - troche bylo w tym gry z jego strony.
    nie wybralam pijaka i nieroba na ojca swoich dzieci
    pozdrawiam
    Joanna
    p.s. mam w rodzinie przyklady ojcow ktorzy naprawde dzieci z poprzednich
    malzenstw traktuja - wlasnie jak? - po prostu robia wszystko byle placic
    jak najmniej. nie uwazaja je za swoje - bo matka ustawila itp