eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: Łukasz Bąk <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Wed, 24 Mar 2010 13:28:37 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 57
    Message-ID: <hod17f$k26$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <ho7p4m$a2m$1@news.onet.pl>
    <ho7qbg$deu$1@news.onet.pl> <ho7r0s$bap$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho7rfe$gnp$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ho952j$e0f$21@inews.gazeta.pl> <ho9ufs$fgn$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hoa7li$h47$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hocv6h$k26$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de>
    NNTP-Posting-Host: aacw233.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1269434415 20550 83.4.74.233 (24 Mar 2010 12:40:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Mar 2010 12:40:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <8...@m...uni-berlin.de>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633490
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski pisze:
    > Am 24.03.2010 12:53, Łukasz Bąk wrote:
    >> Tomasz Chmielewski pisze:
    >>> Wiec "pozyczanie na swieta", jak piszesz, to troche naciagana teza.
    >>>
    >>> A nawet jesli, to jest na nia bardzo prosta rada:
    >>>
    >>> "Oczywiscie przyjmiemy zwrot, prosze wypelnic ten formularz,
    >>> a tu jest bon na rownowartosc zakupionego sprzetu TV. Waznosc
    >>> bonu to 12 miesiecy".
    >>
    >> Ładna rada wujku dobra rada. Taka kapitalistycznie ograniczająca
    >> kilka swobód.
    >>
    >> Sklep sprzedał świadomie wadliwy towar i w ramach "reklamacji"
    >> oferuje bon towarowy do... tego samego sklepu.
    >
    > ?
    > Nie rozmawialismy o swiadomej sprzedazy wadliwego towaru (jako sprawnego
    > sprzetu) - od tego sa odpowiednie paragrafy.

    Taki "przepis" umożliwia takie działanie i może być wykorzystany.
    Na wszystko "jakieś paragrafy są" i wiem z całą pewnością, że
    duży zysk osiąga się tylko i wyłącznie na ich granicy. To właśnie takie
    pogranicze.

    >
    >
    >> Wątek jest o butach za 20-300 pln abyś zauważył co klient na tym
    >> straci to weź sobie pod uwagę salon samochodowy z lexusami.
    >> Kwoty i "standard" być może pobudzi Twoją wyobraźnię.
    >
    > Skad ci sie wzial tu samochod?
    > Co jeszcze wymyslisz? Ze domagam sie zwrotu zatankowanej benzyny?

    Nie pobudziło wyobraźni. No trudno.

    >
    >
    >> Ciekawe teorie pan wygłaszasz w tym wątku i później masz
    >> pretensje jak się Tobie zwróci uwagę, że są kompletnie odrealnione.
    >
    > Wlacz czasem myslenie i staraj sie zrozumiec co czytasz. A przed
    > wyslaniem odpowiedzi koniecznie przeczytaj, co napisales.
    >

    Jakoś nie mam problemu ze zrozumieniem tego co piszę. Ale
    widzę, że radami sypiesz bez końca. Fajnie, może się czegoś nauczę.

    Z drugiej strony już nie będę się odzywał. Trudno się rozmawia
    jak z uprzedzeniem inne zdanie traktuje się jak głupotę...

    Życzę powodzenia.

    --
    Łukasz Bąk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1