    From: "Maciej Olender" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Alimenty w wysokosci 1/2 pensji?
    Date: Tue, 28 Jan 2003 20:48:32 +0000 (UTC)

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

    > wynagrodzenie podlegajace potraceniu są to wszystkie stale i ruchome
    > składniki przypadające za dany okres.
    > do wynagrodzenia wlicza się;
    > -wypłaty dodatkowe ,prace zlecone ,nagrody,udzialy w zysku, nadwyżka
    > bilansowa itd...

    Ok, to juz teraz od Ciebie wiem. Ale czy pracodawca zatrudniajacy na umowe-
    zlecenie moze wystawic zaswiadczenie o moich zarobkach za ostatni np.
    kwartal? Cos takiego jest musze wziac ze soba. Czy powinienem wziac rowniez
    podobne zaswiadczenie o zarobkach zony?

    > postaraj się byś wychowywał z nią no chyba,ze przy ustaleniu ojcostwa np.
    > nie zezwolono na to...

    Szczerze mowiac takiego wniosku nie skladalem. Nie czuje sie gotowy na
    wychowywanie dziecka, zarowno tego, ktorego matka jest tamta kobieta, jak
    rowniez to, ktore byloby dzieckiem moim i mojej zony.

    Zeby bylo weselej (dla mnie to jest b. dziwne) postanowienie sadu rodzinnego
    uzyskala tylko matka, ja za takowez (_jako pozwany_) musialbym zaplacic!