  • Data: 2003-01-28 21:30:43
    Temat: Odp: Odp: Alimenty w wysokosci 1/2 pensji?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Olender <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b16qb0$p6n$...@i...gazeta.pl...
    > Sandra <d...@w...pl> napisał(a):
    >
    > Ok, to juz teraz od Ciebie wiem. Ale czy pracodawca zatrudniajacy na
    umowe-
    > zlecenie moze wystawic zaswiadczenie o moich zarobkach za ostatni np.
    > kwartal?

    może zrobić zestawienie jak zarabiałeś w jakich okresach a na
    umowie-zleceniu...ale przeważnie strony przedkładają rozliczenie z US /to
    gdy doszłoby do tego ,że nie wyda pracodawca /

    Cos takiego jest musze wziac ze soba. Czy powinienem wziac rowniez
    > podobne zaswiadczenie o zarobkach zony?

    przeważnie sędzia wzywa o ostatnie trzy miesiące ale może wezwać też inaczej
    razem z rozbiciem na poszczególne miesiące ale to dot.normalnych umów o
    prace :-) jeśli pojdzie na ręke by takie pismo dla potrzeb sądu zestawić z
    podpisem i pieczątką to czemu nie...w innym przypadku też rozliczenie za
    poprzedni rok /czyli w waszym przypadku r.2002r./o to może sąd wzywać
    ...chcąc zbadać jakie były dochody strony w okresie rozliczeniowym...

    > Szczerze mowiac takiego wniosku nie skladalem. Nie czuje sie gotowy na
    > wychowywanie dziecka, zarowno tego, ktorego matka jest tamta kobieta, jak
    > rowniez to, ktore byloby dzieckiem moim i mojej zony.

    wiec tu jest wszystko ok...

    > Zeby bylo weselej (dla mnie to jest b. dziwne) postanowienie sadu
    rodzinnego
    > uzyskala tylko matka, ja za takowez (_jako pozwany_) musialbym zaplacic!

    strona dochodząca roszczeń alimentacyjnych jest zwolniona od kosztów
    sądowych art.111§1 k.p.c i może złożyć wniosek o ustanowienie dla niej
    adwokata art.117§1 i 2 k.p.c