  • Data: 2003-01-31 07:19:39
    Temat: Re: Alimenty w wysokosci 1/2 pensji?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: <a...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : A to zapewne wynika z jej niechęci do pracy - bo przecież każdy pracodawca
    : otwartymi ramionami czeka na kandydatkę do pracy: samotną matkę z malutkim
    : dzieckiem - wrrr

    ja bym przyjął. tzn. gdy już będę byznesmenem
    coś mi się wydaje, że samotna matka to najlepszy pracownik.
    Jeżeli jeszcze zapewni się ja, że dziecko jest ważniejsze niż praca (z
    punktu widzenia pracodawcy oczywiście - bo jej punkt widzenia jest dość
    jasny) - to to powinien być najlepszy pracownik pod słońcem. :)