  • Data: 2008-05-29 21:51:09
    Temat: Re: Odnowienie domeny - domeny.pl
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 May 2008, T wrote:

    > Gotfryd Smolik news pisze:
    [...komuś, dla jasności, na cytat: ]

    > Za proformę, która...

    Za jaką proformę??
    Toż tłumaczę, że proforma NIC DO TEGO NIE MA. Może niezbyt szczęśliwie
    dobrałem tekst tłumaczenia, mea culpa :)
    Podatki należą się z okazji wykonania usługi (lub wydania towaru).

    > ...jak sam piszesz jest rodzajem oferty, nie faktury?

    Ano właśnie. Protestuję przeciw *jakiemukolwiek* mieszaniu "proformy"
    do podatków. Patrz na cytat - przedpiśca pisał o "triku pozwalajacym
    uchronić się od podatków".
    A to jest równie ortogonalne do podatków, jak powiedzmy prawo
    Bernoulliego!

    pzdr, Gotfryd