  • Data: 2003-12-08 10:42:34
    Temat: Re: Odnosnie domniemywanych przeszukiwan...
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Krzys napisał/a:
    > czy w panstwie policyjnym mozna zabronic ludziom obecnym
    > podczas nalotu policji komunikowanie sie, telefonowanie
    > do znajomych np. prawnika, radcy
    > na miejsce publiczne kafejka czy tez dom?

    W państwie policyjnym - tak.

    > nie jest to naruszenie wolnosci czy pewnych praw obywatelskich?

    Jest. Pytanie tylko, czy osoba niewinna powinna się nad tym zastanawiać...

    > przeciez nie utrudniam im postepowania w mojej sprawie,
    > czuje sie jakbym uczestniczyl w blokadzie Leppera,
    > tylko sie rusza a my cie juz kur.. zaje...

    A myślałeś, że policjant to kim jest? Opiekunką do dziecka?
    Zawsze też możesz złożyć skargę na postępowanie policjanta - odpowiedni
    ludzie sprawdzą wszystko bardzo dokładnie i jeśli okaże się, że któryś
    gliniarz działał niezgodnie z prawem to jest spora szansa na to, że zostanie
    ukarany.

    Już nie wspomnę o http://so.pwn.pl

    > jak chca to sobie niech sprawdzaja kompa tu i na miejscu
    > tyle niech to sie odbywa zgodnie z litera prawa
    > moze zechca aresztowac za utrudnianie? ;-)

    ło matko!

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.