  • Data: 2006-08-30 11:03:09
    Temat: Re: Odmowa przyjecie starego sprzetu AGD
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co mam wykazać skoro to przepis nakazuje konsumentowi płacić za utylizację
    > :)

    Jak to? Cytuje: "Sprzedawca detaliczny i sprzedawca hurtowy są obowiązani
    przy sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych do
    nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu w ilości nie większej niż
    sprzedawany nowy sprzęt, jeżeli zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju."

    Gdzie tu widzisz, ze klient ma zaplacic?

    Pozdrawiam,

    Tiger