  • Data: 2009-07-03 06:46:03
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:

    > Przecież zupełnie nie o to chodzi... Pisałem już o tym z pięć razy...

    A o co? Masz skaner myśli, że wiesz, że jak klient przychodzi, i pyta, "kto
    produkuje te kafelki", to od razu z myślą : Dowiem się kto i kupię u niego".
    Justyna.

    PS. Znam takiego sprzedawcę, i "wrednego" klienta. Sprzedawca prezentuje
    Twój tok myślenia. "Wredny klient" idzie do sklepu, ogląda towar, grymasi i
    wychodzi z pustymi rękami. Co dziwne, takie akcje nie zdarzają mu się się u
    normalnych sprzedawców.