  • Data: 2009-07-03 12:42:55
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Rozumiem, że zawiadomienie o wykroczeniu z art. 25 Ustawy o zwalczaniu
    > nieuczciwej konkurencji złożyłeś :-) Inspoekcja handlowa to ściga.

    Chciałem z początku ale mi przeszło bo zawsze na głowie jest coś
    ważniejszego. Poza tym miałem marne dowody w postaci bardzo kiepskich zdjęć
    syfrowych. No i oddali kasę. Często też wystarcza mi "satysfakcja" z tego,
    że iż "ten buc to jest prawdziwy buc i kij mu w oko" ;)

    A w ogóle dzięki tym płytkom zauważyłem na jaką skalę odbywa się tworzenie
    nieistniejącej marki...
    Facet nazwał te swoje płytki jakoś tak chwytliwie. Wydrukował ładne
    etykiety.
    Takiej nazwy Internet nie znał. Coś mnie tknęło wtedy ale jakoś sobie to
    wytłumaczyłem (pewnie brakiem czasu na budowie). Później była ta sprawa. A
    potem zajrzałem na Allegro do kategorii "zegarki"...
    Nazwa "szwajcarsko brzmiąca", domeny internetowe (com, net, pl, itp. zajete
    przez tą nazwę) i strony www istnieją. Informacje jakie to na świecie te
    zegarki są drogie (a tu na alle za 1/4 ceny) i w ogóle oh i ah! Tyle, że
    produkt typowo chiński.

    Polska marka myPhone też tak robi ale tu jakoś nie mam zastrzeżeń. Może
    dlatego, że telefonia to mój zawód i z daleka widzę o co chodzi?

    Tak więc czasami odpowiedź sprzedawcy na pytanie o nazwę producenta może być
    poprawna z punktu widzenia osoby korzystającej z wyszukiwarki ale
    niekoniecznie zgodna z prawdą. Jak wszędzie - liczy się doświadczenie :)

    Maciek.