  • Data: 2009-07-03 14:49:58
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2l3ot$39c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Na czym polega to oszustwo? Jak u Ciebie niebieski kafelek z Opoczna
    > będzie
    > kosztował 4,50, a u konkurencji taki sam kafelek z Opoczna będzie
    > kosztował
    > 2,50, i kupię go u konkurencji ( chociaż najpierw spodobał mi się u
    > Ciebie),
    > to jest oszustwo?

    Oczywiście, bo jak weszłaś do pierwszego sklepu to klamka zapadła. Albo
    kupujesz tutaj, albo nie zawracasz dupy sprzedawcy (w końcu ma człowiek
    prawo do spokojnej pracy, a nie produkowania się non-stop przed bezczelną i
    upierdliwą klientelą), tylko idziesz do innego sklepu. I tam to samo - albo
    kupujesz w ciemno (i dopiero wtedy spływa na Ciebie łaska sprzedawcy, który
    zdejmuje koronę z głowy i udziela Ci informacji), albo wychodzisz ;-)