eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa podania nazwy producenta › Re: Odmowa podania nazwy producenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Date: Thu, 2 Jul 2009 23:32:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <h2j90l$7f8$1@news.onet.pl>
    References: <h2f75n$bhd$1@news.onet.pl><7...@n...onet.pl>
    <h2hrvi$h1u$1@news.onet.pl><h2ib9g$4n8$7@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2ie1q$6p7$1@news.onet.pl><h2if1s$ej2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2ihpr$fr4$1@news.onet.pl><h2j3lq$bud$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2j5tu$fa$1@news.onet.pl> <h2j8pa$jrg$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-65-126.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1246570325 7656 81.190.65.126 (2 Jul 2009 21:32:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jul 2009 21:32:05 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h2j8pa$jrg$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:596562
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Przekonanie o tym, że dobry interes to taki, na którym obie strony
    > zyskują, a nie każda próbuje cwaniacko wykorzystać drugą to spaczone
    > spojrzenie?

    Ale Ty nie piszesz o takiej sytuacji.
    Cały czas podkreślasz, ze klient ma być uczciwy, nie powinien sprawdzać i
    porównywać cen, nie wolno mu zadawać pytań, jeśli nie ma zamiaru kupować w
    tym sklepie. Jednym słowem pieprzysz jak w malignie. Ciekawe, że jakoś nie
    widzisz tej "cwaniakowatości" po stronie sprzedawcy dając mu prawo do
    ukrycia niewygodnych dla niego informacji. I tłumacząc go na końcu, że jak
    się klientowi nie podoba, to nie musi tam kupować. Moralność Kalego, ot co.
    To raz. A dwa jest takie, że jak świat światem (pomijając okres PRL) to
    sprzedawca jest dla klienta, a nie na odwrót ("klient nasz pan" znasz ten
    slogan?) Ty tego nie rozumiesz. Dlatego właśnie uważam, że masz spaczone
    pojęcie na zasady rządzące rynkiem.

    >> Skąd założenie, że jak ktoś chce
    >> zaoszczędzić, to mają być z nim kłopoty?

    > Ja nic takiego nie napisałem

    To sobie do kurwy nędzy zajrzyj do swojego postu.
    Zresztą celowo podałem Twój własny cytat, żebyś nie musiał za dużo szukać.
    Jak widać nawet to nie pomogło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1