  • Data: 2009-07-02 08:37:23
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:

    > No i dlatego Ci nie podają. Nikt nie lubi cwaniaków.

    > A wydaje Ci się właściwe jeśli najpierw zawracasz głowę sprzedawcom,
    > zużywasz ich czas, a potem kupujesz ten sam towar bezpośrednio od
    > producenta, "bo taniej"?

    Niesamowity jesteś :)
    Wszystkie Mediamakrty i inne Saturny są nazywane potocznie macalniami.
    Bo ta można iść, obejrzeć towar i kupić go później o ok 30% taniej w
    internecie.

    Już widzę jak personel tych sklepów został w nocy zagoniony do
    zdrapywania wszelkich znaków pozwalających na identyfikację producentów
    kamer, aparatów fotograficznych i AGD, żeby ukrócić ten proceder :) "No
    bo panie, przyjdzie taki, pomaca, obejrzy, a na końcu i tak kupi w
    Internecie albo u tańszej konkurencji." :)

    Z resztą kolega Kuba już podał podstawę prawną. Pozwolę sobie zacytować:

    Art. 3. ust. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

    1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest
    obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i
    niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i
    pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. W
    szczególności należy podać: nazwę towaru, _określenie_ _producenta_
    _lub_ importera_ (...)

    ZWI