  • Data: 2009-07-02 11:10:13
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Mark wrote:

    > To ja poprosze o wskazanie jasno, czarno na bialym co tu jest
    > nieuczciwego?

    Napisałem kilka razy.

    > Ma jakis obowiazek kupic jak ogladnie? Nie, nie ma.
    > Normalne mechanizmy rynkowe.

    Nie ma, ale jeśli ogląda mając od początku zamiar kupić bezpośrednio u
    producenta to zachowuje się nieuczciwie i tyle. Jak ktoś tego nie rozumie
    to najwyraźniej podziela tego rodzaju mentalność cwaniaka, która jest mi
    obca.

    > Klient chce kupic taniej. I *wcale* to nie
    > oznacza ze kupujac bezposrednio u producenta, kupi taniej.

    Ale ja właśnie piszę o dokładnie takim przypadku, a nie o żadnym innym.
    Jak sobie obejrzy w paru sklepach i kupi tam, gdzie jest najtaniej to nie
    ma żadnego problemu.

    --
    cokolwiek