  • Data: 2011-08-23 12:15:53
    Temat: Re: Oddanie niedokończonego mieszkania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.08.2011 13:52), Xemun wrote:
    > On 23 Sie, 13:37, Andy Niwiński<a...@i...pl> wrote:
    >> > "Xemun"<x...@g...com> schrieb
    imNewsbeitragnews:493e3d36-980e-4890-9fc6-3a959a1625
    3...@l...googlegroups.com...

    > Witam,
    > hmmm .... nie spodziewałem się, że zamiast odpowiedzi na pytanie
    > zostanę tutaj obrażony ... ale cóż ... każda grupa dyskusyjna rządzi
    > się swoimi prawami ... widać pl.soc.prawo nie jest przyjazną grupą.
    > @Andy
    > Nie przyszło mi nawet do głowy, że coś tak prostego jak zmierzenie
    > mieszkania można wykonać błędnie i muszę podczas odbioru mieszkania
    > mierzyć mieszkanie i liczyć ilość metrów kwadratowych.

    Skoro developer Ci powiedział że wyszło 2 metry więcej niż jest, to
    choćby to powinno Cię skłonić do pomiaru.

    > Zapisałem jakie
    > usterki zauważyłem i liczę, że zostaną naprawione. Zaskoczyła mnie po
    > prostu informacja, że "zapomnieli" o dodatkowym kominie ... no tak ...
    > ja jestem głupi, bo zaufałem deweloperowi i kierownikowi budowy. Może
    > jeszcze powinienem sprawdzać grubość ścian i stropów oraz sprawdzać
    > materiały, z których wszystko zostało wykonane ? Wtedy okazałbym się
    > wspaniałym i dobrym klientem zapewne, a ja głupi po prostu podpisałem
    > odbiór i teraz obwiniam cały świat za to, że jestem tak bardzo głupi.

    No ja na przykład na odbiór mieszkania od developera nie wybierałbym się
    bez zaprzyjaźnionego budowlańca. A jak zaprzyjaźnionego bym nie miał, to
    bym zatrudnił rzeczoznawcę budowlanego.

    p. m.