    From: "Rafał Bogusławski" <y...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Od kogo odszkodowanie. lokatora czy własciciela lokalu?
    Date: Mon, 13 Mar 2006 19:19:34 +0000 (UTC)

    -------------------+
    > | Pawe=B3 Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    > | who can count up to 1023 on his fingers. |

    Własnie tak zamierzam zrobić. Sprawę dodatkowo komplikuje fakt, że lokatorzy
    zachowali się paskudnie (i głupio w dodatku) bo przejmowali listy z PZU,
    otwierali je i zatajali przede mną. Dopiero dzisiaj dowiedziałem się o
    wwszystkim i mało szlag mnie nie trafił. Były 4 pisma z PZU, coraz
    bardziej "groźne" (straszenie kosztami sądowymi itp) Zaden z listów nie był
    wysłany poleconym, więc równie dobrze mogłem się o nich w ogóle nie
    dowiedzieć! Ale skoro PZU nie ma żadnego dowodu na to, że mnie powiadomił to
    z tym sądem to raczej pic, przynajmniej na razie.