    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Od czego Policja? A SM od czego?
    Date: Sat, 18 Sep 2010 16:39:21 +0200

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:i72hoa$k2c$1@news.dialog.net.pl...

    > wiadomości news:i727uo$390$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > -----------------------

    > Po jakimś czasie przyjechała Policja mimo iż nie wynikałoby to tak
    > jednoznacznie z rozmowy z nimi.
    > Poszkodowana już wcześniej odjechała.Świadkowi który dysponował zdjęciami
    > [auta,zbliżenia ,oddalenia piachu]kazali mu się tłumaczyć skąd zacieki na
    > zdjęciach i biedny się zapluł i wkur**ił tłumacząc,że on nie uszkodził
    > samochodu. Już prawie sytuacja stawała się klarowna, bo nadjechał samochód
    > z piachem i przymierzał się do zwalania go obok.Po wyjaśnieniu wydawało
> [...]
    Rozmawiałem z poszkodowaną .Jest biedna [samotna matka z trójką małych
    dzieci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!],ale na tyle zdeterminowana aby oddać
    sprwę do sądu.Sprawę komplikuje fakt, że Policja odmówiła jej podania jaka
    to firma zasypała jej samochód
    -Wiemy,ale nie wydaje nam się to potrzebne abyśmy Pani podawali

    Palik