  • Data: 2008-06-03 11:28:36
    Temat: Re: Ocieplenie mieszkania w bloku mieszkalnym - wspólnota
    Od: Sandal <s...@s...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Cze, 08:05, "Maluch" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:g22mjp$a6s$1@news.onet.pl...

    > Art. 29 wyraźnie mówi o dociepleniu ściany budynku, a nie ściany mieszkania
    > w budynku, czyli fragmentu. Możesz docieplić jedną ścianę ale od fundamentu
    > do samej góry.
    > --
    > Maluch

    Dokładnie tak jak mówisz. Sprawdziłem w urzędzie i gość mi powiedział,
    że nie ma możliwości bym ocieplił tylko 1 mieszkanie w całym bloku.
    Powinienem zgłosić zamiar zrobienia ocieplenia zgłosić do starostwa
    powiatowego, wydział budownictwa, a jak napiszę, że chcę 1 mieszkanie
    z 12 to mi nie wydadzą zgody. A jakbym to zrobił, to będzie samowola i
    sąsiedzi mogą mnie ścigać po sądach.