  • Data: 2008-06-03 11:33:09
    Temat: Re: Ocieplenie mieszkania w bloku mieszkalnym - wspólnota
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sandal" <s...@s...wroclaw.pl> napisał w wiadomości
    news:1c04ff48-be9d-4213-a282-2941acd16fb2@x41g2000hs
    b.googlegroups.com...

    Dokładnie tak jak mówisz. Sprawdziłem w urzędzie i gość mi powiedział,
    że nie ma możliwości bym ocieplił tylko 1 mieszkanie w całym bloku.
    Powinienem zgłosić zamiar zrobienia ocieplenia zgłosić do starostwa
    powiatowego, wydział budownictwa, a jak napiszę, że chcę 1 mieszkanie
    z 12 to mi nie wydadzą zgody. A jakbym to zrobił, to będzie samowola i
    sąsiedzi mogą mnie ścigać po sądach.

    Za samowolę to ścignie Cię najpierw nadzór budowlany. Dzięki za info.
    --
    Maluch