  • Data: 2008-06-03 15:20:42
    Temat: Re: Ocieplenie mieszkania w bloku mieszkalnym - wspólnota
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sandal" <s...@s...wroclaw.pl> napisał

    Dokładnie tak jak mówisz. Sprawdziłem w urzędzie i gość mi powiedział,
    że nie ma możliwości bym ocieplił tylko 1 mieszkanie w całym bloku.
    Powinienem zgłosić zamiar zrobienia ocieplenia zgłosić do starostwa
    powiatowego, wydział budownictwa, a jak napiszę, że chcę 1 mieszkanie
    z 12 to mi nie wydadzą zgody. A jakbym to zrobił, to będzie samowola i
    sąsiedzi mogą mnie ścigać po sądach.

    ---
    To co napisałeś to nieporozumienie. Urzędnikowi zapewne chodziło
    o to, że nie możesz kawałka ściany zewnętrznej traktować jako swojej
    odrębnej właśności i jej "sobie" ocieplić. Niezależnie od tego ile
    tego ocieplenia ma być, zgodę musi wydać wspólnota. Jeśli zgodzi się
    na ocieplenie fragmentu ściany to nic nie stoi na przeszodzie by
    taką robotę wykonać. Po zgłoszeniu w starostwie, rzecz jasna.