    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona w hipermarketach
    Date: 6 Mar 2003 19:06:50 +0100

    > to jest post z grupy pl.misc.konsumenci
    > "Mieliscie jakies przejscia z ochrona w hipermarketach?
    > Czepiali sie was bez sensu?
    Tak, miałem. Według ochrony coś podejrzanie za długo chodziłem po
    supermarkecie. Miałem kupić kilka rzeczy, w sklepie pierwszy raz, zakupy
    wypisane na kartce itd. Podeszło dwóch, zabrali na zaplecze i chcieli zrobić
    przeszukanie. Chyba nikt im nie powiedział, że to niezgodne z prawem, bo jeden
    od razu sięgnął po moją własność. Był to szef ochrony w tym sklepie. Tak na oko
    160 cm "w kapeluszu" a bojowy, że ho,ho. Doszło do wezwania Policji
    > Co robic w takiej sytuacji i czy to jest normalne?
    To nienormalne. Zmień sklep, bo nic nie możesz zrobić. Myślisz, że dyrekcja nie
    wie, że tak postępują? Że działają wbrew interesom Firmy? Ale kogoś tolerować
    trzeba, więc... ochrona nie przypieprza się przecież do każdego Klienta.

    > Poradzcie co robic w takich sytuacjach i czy czesto sie zdarzaja...
    Tym częściej im częściej chodzisz do tego typu sklepów

    > i interesuje mnie jak to wyglada od strony prawnej
    mnie też