  • Data: 2008-12-14 14:02:50
    Temat: Re: Ochrona praw autorskich raz jeszcze
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Dec 2008 22:02:12 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Dobrze. To co nie jest programem? :)

    Wszystko i nic :)

    > A ma to znaczenie? MZ kryterium to ustalona "utworzastość". A czy
    > wykorzystasz do tego aparat, czy generator fraktali, czy pędzel...

    Z mojego uczelnianego doświadczenia - brak jest ustawowej definicji
    programu komputerowego i *jest* to problem. Jeśli myślimy o rozróżnienieu
    GTA V od mp3 to wybór może być oczywisty. A jeśli jest to zestaw instrukcji
    dla plotera? Albo "program" wyświetlający jeden obrazek na ekranie?

    mp3 to lista instrukcji np. dla interpretera o nazwie Foobar, który z
    pomocą procesora generuje odpowiedni sygnał na wyjściu słuchawkowym
    komputera :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik