  • Data: 2003-06-03 08:31:24
    Temat: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Od: Arni <a...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Jeśli założymy teorię spiskową która zakłada że żadnemu lekarzowi nie uda
    > się winy udowodnić
    > (bo sąd musi opierać się na opinii biegłego) to po co język strzępić??Znasz
    > się lepiej na medycynie ??

    tak sobie ten wątek czytam i widze ze blyszczysz nie tylko na
    pl.misc.samochody... ale posluze sie analogia z tamtej grupy: oddajesz
    samochod do warsztatu (np ASO zeby rachunki byly wieksze :) i zamiast
    naprawic uszkodzenie robia 100 innych rzeczy i placisz np 10 tys zl.
    samochod jest nadal popsuty. W imie chrzescijanskiego przebaczenia
    odpuszczasz im i bedziesz polecal warsztat znajomym ? Bo sie nie znasz
    na samochodach ?
    Tak sie sklada ze tydzien temu mojemu kuzynowi zmarlo 1-miesieczne
    dziecko. Bez zadnych wczesniejszych objawow, tak po prostu w pol godziny
    umarlo. Podobno wada ukryta serca. Wiesz jaki jest bol rodzicow ktorzy
    nie maja wiedzy, dowodow na blad lekarski a jednoczesnie nie chca zeby
    taka sytuacja powtorzyla sie komus innemu ? (o ile byla zawiniona )

    A tak wogole to witam wszystkich po przerwie :)) czekam tu na pewien
    nowy watek..

    --
    Arni
    '84 HONDA CB 650 SC "Jaszczomb"