  • Data: 2003-05-19 05:05:53
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - policja
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > jestem piratem. Czy to jest w zgodzie z przepisami?? Czy prokurator
    każdemu
    > może podać moje dokładne dane osobowe?

    Nie odpowiem na Twoje pytanie ale ...
    mialem taki przypadek:
    Jednego dnia zlorzylem na policji 3 zawiadomienia o przestepstwie,
    kazde dotyczylo zupelnie innej sprawy, kazde bylo na oddzielnej
    kartce, jedynie moja osoba laczyla te sprawy a poza tym nie mialy
    ze soba nic wspolnego.
    Nie dosc ze na poczatku policja probowala prowadzic te sprawy
    jako jedna (sic!). Ewentualni poderzani mogliby przegladac akta
    (jako tez ich sprawy) 2 pozostalych. Na moj wniosek rozdzielono
    postepowanie na 3 odrebne.
    Pozniej jednak, juz w prokuraturze, podczas przegladania akt
    patrze i oczom nie wierze: w kazdej ze spraw znajduje sie komplet
    zawiadomien (1 orginal dotyczacy tej sprawy i 2 kopie dot. pozostalych),
    w zawiadomieniu oczywiscie podawalem pewne szczegoly, mn opis
    sytuacji, dane personalne osoby przezemnie oskarzanej itd.

    To jest opis jak policja/prokuratura traktuje poufnosc informacji
    zawartych w aktach.

    Pozadrawiam,
    Tomek