  • Data: 2008-04-01 16:35:01
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 Apr 2008 14:44:55 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Źle do tego podchodzisz. To nie chodzi o to, że zapoznałeś się z jej
    > numerem. Jej numer wcale nie musi być chroniony. Chroniony jest billing, a
    > więc informacja, że ten oto abonent dzwonił do tego abonenta. Równie dobrze
    > mógłbyś znać wszystkie numery do których dzwonił, ale chroniona jest
    > informacja o dokonanych połączeniach a nie o numerach jako takich.

    Chroniony przed kim? Skoro miał uprawnienia, to widać że nie
    przed nim. Mi klient też przyznał uprawnienia do przeglądania
    billingu każdego klienta. Ochrona dotyczyła tylko "osób z
    zewnątrz" - takich się kierowało do odpowiedniej komórki
    i po pokazaniu nakazu od prokuratora dostawali wydruk.
    Ale sam sobie mogłem przeglądać co chciałem - a nawet musiałem
    sprawdzać losowe numery żeby monitorować system.

    Pozdrawiam,
    Henry