  • Data: 2008-04-01 10:00:10
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: kalin <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > MZ jak się uprze to z wymienionego już Art. 267. ale u.2. "..kto w celu
    > uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje
    > się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem
    > specjalnym."
    >
    > Posłużyłeś się innym urządzeniem specjalnym do uzyskania informacji do
    > której nie byłeś uprawniony.
    >
    > Ewentualnie, jak coś z tą infomacją zrobiłeś (np. powiedziałeś
    > koledze/dziewczynie/etc) to rozłącznie z powyższym art. 266. § 1.

    tyle ze takie informacje mozna uzyskac telefonicznie dzwoniac do BOU.
    Tak jak pisalem wczesniej, jesli prepaid nie jest zarejestrowany,
    konsultant moze powiedziec ci do jakies sieci i kiedy byly
    smsy/polaczenia. Ja dowiedzialem sie tego samego co moglbym sprawdzic
    przez tel. Tyle ze ja zrobilem to wchodzac na konto i o to sie rozchodzi