eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w
    przyszłości?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 23:31:04 +0100

    mvoicem pisze:
    > Wydaje mi się że głównie po to żeby nacieszyć się krótkotrwałą władzą
    > nad Tobą.

    No chyba że tak.

    > Poza tym pewnie liczyli na to że "z buta" potraktowany przestaniesz (wg.
    > nich) kręcić i przyznasz się gdzie masz to co (wg. nich) ukradłeś.

    Ta... Prince Polo... Żeby to jeszcze MM był, ale Real?

    > Z drugiej strony - to że wg. ciebie ich bramka jest zepsuta

    a nawet wg, rzekłbym. :-P

    > - nie znaczy
    > że oni o tym wiedzą. Może akurat tylko tym jednym momencie fałszywie
    > zapipkała a poza tym ma 100% skuteczności wskazań? Może byłeś pierwszym
    > delikwentem któremu zapipkała bramka i nic nie znaleźli?

    Fajnie, ciekawe czy jak tam będę bywał częściej, to się zniechęcą :D
    Albo pojadę kiedyś na pół dnia.
    Wejście-rewizja-wejście-rewizja-wejście-rewizja :D

    > No jakby tak uznawali za niekradnącego każdego kto im oświadczy że nic
    > nie ukradł ....

    No tak, ale jak dodatkowo nie ma przesłanek?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek