eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
  • Data: 2009-12-04 11:20:49
    Temat: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I nawet się tym zdarzeniem nie zdenerwowałem, choć czasu szkoda, bo mimo
    > pomyłki i tragicznego sprzętu oni działali
    > dla mojego dobra łapiąc złodziei. A żeby było śmieszniej to w drodze

    Dla twopjego dobra, wymazali ci 2 godziny z zycia, pobawili sie toba na
    podstawie podejrzenia o falszywym dowodzie rejestracyjnym...
    I ty jeszcze ich tlumaczysz?
    Nastepnym razem dla twojego dobra cie skatuja bo sie krzywo popatrzysz, a
    jedne z nich bedzie miec kiepski dzien....
    Dla lepszego swojego dobra zamiesc kamerke w sypialni z linkiem do komendy.
    Policja w Polsce naduzywa swoich uprawnien. A najgorsze jest to, ze ludzie
    tacy jak ty, jeszcze sie tym ciesza i mowia, ze to dla twojego dobra...
    Czy cos trzeba dodac?
    Czy w Polsce po 20 latach od PRl-u wychodowali poslusznych niewolnikow? Czy
    jak by za PRL-u mlodziesz byla taka "to chyba PRL nigdy by nie upadl" - bo
    wszystko bylo by robione dla twojego dobra.