eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
  • Data: 2009-11-27 22:25:58
    Temat: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra, ale PO CO im była ta rewizja?

    Wydaje mi się że głównie po to żeby nacieszyć się krótkotrwałą władzą
    nad Tobą.

    Poza tym pewnie liczyli na to że "z buta" potraktowany przestaniesz (wg.
    nich) kręcić i przyznasz się gdzie masz to co (wg. nich) ukradłeś.

    To tak jak z aresztowaniem/legitymowaniem/rewizją. Zasadniczo areszt
    jest po to żeby "zabezpieczyć" podejrzanego, rewizja jest żeby coś
    znaleźć zaś legitymowanie jest po to żeby poznać czyjeś personalia.
    Jednak jak nas historia uczy, często były stosowane jako forma represji
    przeciwko tym którym się system nie podobał.

    Z drugiej strony - to że wg. ciebie ich bramka jest zepsuta - nie znaczy
    że oni o tym wiedzą. Może akurat tylko tym jednym momencie fałszywie
    zapipkała a poza tym ma 100% skuteczności wskazań? Może byłeś pierwszym
    delikwentem któremu zapipkała bramka i nic nie znaleźli?

    > Nic nie ukradłem. Oświadczyłem,
    > że nie ukradłem, nie było przesłanek, że ukradłem,

    No jakby tak uznawali za niekradnącego każdego kto im oświadczy że nic
    nie ukradł ....

    > nie mam też wyglądu dresa.

    No jakby tak uważali tylko na tych co mają wygląd dresa ...

    p. m.