    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obywatelstwo Polski
    Date: Tue, 2 Apr 2019 12:59:08 +0200

    dyskusyjnych:q7vebh$lo3$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-02 o 12:36, p...@g...com pisze:
> [...]

    Ale cos mi chodzi po glowie, ze obywatel polski musi posiadac DO.
    Tylko jesli jest zamieszkaly w kraju ?

    >Na nieważnym (wygasła ważność) paszporcie można wjechać do kraju. Ale
    >już wyjechać nie możesz.

    A Niemca nasza SG wypusci na niewaznym paszporcie ?

    Z wyjechaniem o tyle mniejszy klopot, ze na trzech granicach kontroli
    nie ma.
    Wyleciec nie mozna :-)

    >Pewnie by tak było.

    A mieli inne paszporty ?
    Bo z niewaznym paszportem to moze byc problem i na innym europejskim
    lotnisku, i w Kanadzie ...

    J.

    --
    Liwiusz