    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 12 Sep 2012 06:57:32 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Obowiązkowe/dobrowolne ?! ubezpieczenie w szkole
    From: mAro <w...@g...com>

    On 12 Wrz, 14:34, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Prawie dobrze.
    >   Nim cokolwiek zrobią powinni formalnie zatwierdzić regulamin,
    > a jeśli są tylko "klasowi" to wiedzieć że jest, choćby na zasadzie
    > "to co, akceptujemy ten zeszłoroczny?"
    >   Art. 53.4 tu:http://www.prawo.vulcan.edu.pl/przegdok.asp?qdatp
    rz=akt&qplikid=1

    Zaraz zaraz. Wiem w czym problem.
    Ja odnoszę się osobno do kwestii Rady Rodziców oraz tzw. trójki
    klasowej, która Radą Rodziców nie jest i nie musi mieć z nią nic do
    czynienia.

    Dlatego nie widzę potrzeby regulowania w jakikolwiek sposób faktu, że
    30 osób, czyli rodziców uczniów danej klasy spotyka się i ustala
    "ściepę" :) zwaną "komitet rodzicielski". Natomiast na Radę Rodziców
    wpłaty są całkowicie dobrowolne a wielkości składek nikt nie ustala.

    >   Zgadza się.
    >   I IMVHO w opisie wyżej w dwu miejscach ta regulacja jest przekraczana :)
    > (chyba że po pierwsze mAro przeoczył fakt akceptowania regulaminu
    > a po drugie jednak na wycieczki zbierają osobno).

    Tak jak powyżej, chodziło mi o komitet rodzicielski klasowy.
    Oczywiście, że na Radzie Rodziców zaczyna się od akceptacji regulaminu
    i innych spraw organizacyjnych. Jest przyjęcie sprawozdania i inne
    sprawy. Zgodnie z przytoczonymi artykułami. Przepraszam jeżeli źle
    mnie ktoś zrozumiał - ale przywykłem, że komitet rodzicielski i trójka
    klasowa - to działalność w ramach klasy. Rada rodziców dotyczy całej
    szkoły.

    Pozdrawiam!