  • Data: 2009-07-12 15:44:18
    Temat: Re: Obowiązki właściciela mieszkania
    Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jako właściciel mieszkania mam zapewnić stały nadzór? Nie wolno mi
    > zostawić mieszkania i wyjechać np. na pół roku? Jak to prawnie wygląda?

    czuje poodbny bol i niechęć do wpuszczania bądż co bądż obcych ludzi .
    wiec zwyczajnie nie otwieram :D

    na karteczce którą znajduję w drzwiach jest nr telefonu/mail pod ktoym
    proszą zgłosić wlasnoreczny odczyt np . wodomierzy co robie ,wysyłam i już.

    jesli sie nie zglosi to naliczają wdg. jakies tam ichniejszej sredniej.

    chyba nikt rozsądny nie zostawia mieszkania na pol roku bez opieki.
    p.