  • Data: 2008-03-11 23:03:42
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Jurek,

    W Twoim liście datowanym 11 marca 2008 (10:13:06) można przeczytać:

    > A czy tylko z tzw. markowych komputerów tylko Toshiba istnieje na
    > polskim rynku?

    nie, ale tak postepuje wiekszosc "markowych" producentow- dotyczy to
    rowniez ich desktopow

    Napisales:
    > Jak sprzedawca mi proponuje jedynie z systemem idę do innego

    zalozylem wiec ze miales na mysli wlasnie ta "wiekszosc" gdzie OS jest
    juz fabrycznie elementem skladowym komputera.
    sytacja gdy sprzedawca dysponuje komputerem ktorego sam zakupil bez
    systemu i twierdzi ze sprzeda tylko w komplecie z innym produktem
    (windowsem) jest raczej dla mnie maloprawdopodobna

    --
    Pozdrowienia,
    Witek