  • Data: 2008-03-12 07:43:24
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Tristan'
    Wpis z dnia 11-03-2008:

    > No i? Producentem jest ten, co dokłada ostatnią rzecz, a pozostali są
    > podwykonawcami.

    No to wygląda na to, że jestem producentem komputerów, bo złożyłem ich już
    kilka w życiu :)

    > Sugerujesz, że producentem Pepsi, jaką właśnie piję, nie jest Pepsico , bo
    > cukier jest z cukrowni, woda z oczyszczalni, a butelka z plastyku?

    Nie, po prostu napisałeś:
    "Producent nie może psuć sobie marki sprzedając sprzęt niekompletny."
    I w przypadku Pepsi się zgodzę - sprzedaż tego napoju np. bez cukru czy
    wody wydaje mi się chybionym pomysłem, natomiast komputera bez OS'a już
    nie.

    Pójdźmy dalej: dlaczego sprzedają "niekompletne" komputery bez monitorów
    czy odtwarzacze DVD bez telewizorów - z żadnego z tych urządzeń nie
    skorzystasz (ani nawet nie sprawdzisz, czy dobrze działa), jeśli nie
    będziesz miał na czym zobaczyć obrazu.

    Wyobrażasz sobie sytuację, w której istnieje obowiązek kupna odtwarzacza
    DVD tylko w zestawie z telewizorem plazmowym?

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net