  • Data: 2008-03-11 22:46:29
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Za ile sprzedać? Nie sprzeda za tyle, za ile kupiła.

    Trudno.

    [ciach]

    > No więc się zapoznała. Wypytywała sprzedawcę dodatkowo czy do wskazanych
    > gier, posiadanych przez nią się nadaje.

    I się nadaje.

    > I się nie nadaje, bo brakuje
    > Windowsa.

    Prądu w wiaderku też jej nie dorzucił, a ona biedna może nie ma w domu
    prądu w ogóle. To jest skandal, że jej nie poinformował, że prąd jej do
    tego będzie potrzebny!

    > Więc ją ewidentnie okłamał.

    Brednie. Okłamałby ją, jakby ją celowo w błąd wprowadzi.

    > Wymagania na grze są wymienione
    > sprzętowe oraz systemowe.

    A on sprzedawał jej sprzęt. CDBO

    [ciach]

    > Owszem, teraz kosztuje 300zł, ale wtedy był droższy.

    Podziel jeszcze przez 3.

    > Tak, tak.... Taka nieznająca się kobieta sobie będzie szukała. Ona nawet nie
    > wie, że potrzebuje Windowsa,

    A wiedziała, że potrzebuje prądu?

    > bo ona pytała o komputer, na którym będą jej
    > działały gry.

    To powinna kupić konsolę i nie zawracać głowy.

    > Nie jest.

    Jest.

    > Bez oprogramowania nie działa.

    Bez prądu też nie.

    > Czemu nikt nie mówi, żeby konsole
    > do gier sprzedawać bez systemu?

    Do konsol jest osobny system? Fascynujące, opowiedz coś jeszcze...

    > Albo palmtopy?

    Co "palmtopy"?

    > Nie. To są dodatki. System operacyjny to element. Jakby nie miał kół (bo
    > przecież mogę mieć swoje, z superalufelgami) to by było porównanie
    > właściwe.

    Bzdura. Koła są integralną częścią pojazdu. System operacyjny nie.