    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Date: Tue, 11 Mar 2008 14:18:17 +0100

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 11 marzec 2008 13:47
    (autor TomaSz.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5uy1tvwdh0q5$.dlg@usenet.mail.op.pl>):

    > Z komputerem nie - z powodów o których pisałem, a które pominąłeś
    > milczeniem, tj. darmowe systemy operacyjne są ogólnodostępne i łatwo
    > instalowalne.

    Nie pominąłem, napisałem:

    I są to eksperymentalne rozwiązania niedopasowane do sprzętu. Więc nic
    dziwnego, że producent sprzedaje sprzęt z dopasowanymi rozwiązaniami.

    Producent nie może psuć sobie marki sprzedając sprzęt niekompletny.

    BTW: Byłem świadkiem dramatu babki, która próbowała reklamować komputer,
    jaki kupiła właśnie bez systemu, bo jej sprzedawca sprzedał kompa bez
    systemu. Ona wypytywała czy na tym będzie chodziła jej ta czy tamta gra, a
    on kiwał głową i w końcu sprzedał jej goły sprzęt. No bo pytania odnosił do
    wymagań sprzętowych, a programowe olał.

    Nieszczęście, że kupiła na raty. Przyszła do domu, a tu komp ciemny i
    zimny.... I oddać się nie da (raty), a za Windowsa, bo akurat jej zależało
    na Windowsie, musiała dopłacić kolejne 400zł. Tylko nie miała już z czego
    (biedna, resztki kasy na raty wysupłała dla dziecka). I teraz dziecko ma
    niedziałający komputer....

    Komputer bez systemu to specyficzne rozwiązanie dla fachowców.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com