  • Data: 2003-06-12 05:32:58
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny - pytanie
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bc8dhe$23k$1@news.onet.pl...
    > "Rozwód z orzeczeniem o winie:
    > - małżonek, który nie jest winny rozkładu pożycia, może żądać alimentów
    > nawet wtedy, gdy rozwód spowodował jedynie znaczne pogorszenie jego
    sytuacji
    > życiowej (nie jest to ograniczone żadnym terminem). "

    Czesc
    Interesuje mnie interpretacja fragmentu "gdy rozwod spowodowal znaczne..."
    Czy pogorszenie sytuacji po ilus tam latach (10, 20) mozna uznac za
    spowodowane rozwodem?
    Oczywiscie, mozna probowac wykazywać, ze przytrafila sie jakas choroba z
    "opoznionym
    zaplonem", ale nie jest to chyba proste?
    Pozdrowienia
    PawelT