    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oble -- sprawa sądu nad zbrodniarzami typu Osama bin Laden
    Date: Tue, 31 May 2011 14:10:49 +0200

    "Kamil" g1fou5n760pl$....@4...net

    > To wyobraź sobie np. budowlańca, elektryka który w wieku 64 lat zapierdala
    > na np. 8m na drabinkach kabloiwych z kabelkiem.....toć to fizycznie prawie
    > nierealne.
    > Ale gliniarz w wieku 35lat ma prawo do .. emerytury.
    > DO ROBOTYYYYYYYYYYYYYYYY

    > To twoja wypaczona mentalność.
    > Np. japończycy żyją by pracować, a polacy pracują by żyć.

    Sugerujesz, iż zmiana prawa budowlanego w Japonii mogłaby
    być alternatywą do zmian w polskiej policji? Może masz rację... ;)

    -=-

    Ja Ci piszę o tym, że policjant zawodowo styka się ze świtem przestępczym,
    dlatego (aby jeszcze na tym świecie, nie tylko po śmierci ciała) móc
    normalnie żyć, musi odejść z tej pracy dostatecznie wcześnie, a Ty piszesz
    o problemach zdrowotnych, które mają się nijak do przestępczości oraz
    o Japonii, w której raczej nasze wierzenia nie są aż tak popularne jak
    są u nas.

    Bez względu na wiek -- jeśli ktoś nie może pracować z powodu zdrowia,
    dostaje (albo raczej powinien dostawać) rentę. Nie rozmawiamy tutaj
    o zdrowiu, lecz o przestępczości.

    -=-

    Co do wypaczeń -- tak zwana połowa świata opiera się o moje (ja mówię, że
    one nie są moje) wypaczeniach. Bóg daje człowiekowi pracę tak, jak ojciec
    daje dziecku zabawki. Tak mówią podstawy religii opartych o tak zwany
    Stary Testament. Jeśli odrzucisz te ,,wypaczenia'' -- dlaczego nie
    odrzucisz Kościołów opartych o te wypaczenia? A jeśli odrzucisz te
    Kościoły -- problem rent i emerytur nagle :) rozwiąże się samoistnie,
    bo Kościoły są skutecznym obciążnikiem, bez którego i policjant będzie
    mógł spokojnie iść na emeryturę będąc młodym człowiekiem, i budowlaniec
    nie będzie musiał pracować do starości. :) Jeno... Ci, którzy zawodowo
    głoszą, iż Bóg dał pracę człowiekowi jako dobro -- będą musieli iść do
    pracy zarobkowej, aby żyć, lub zadowolą się zasiłkami dla bezrobotnych
    -- znacznie niższymi niż obecne uposażenia duchownych.

    Więc jak? Likwidujemy Kościoły? (czyli likwidujemy --> moje wypaczenia?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'