eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt › Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    References: <a7e7f$436c4d04$540a9d08$28008@news.chello.pl>
    <dki7ak$8tt$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <s...@l...eu.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 212.244.232.40
    Date: 5 Nov 2005 13:09:44 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1131192584 212.244.232.40 (5 Nov 2005 13:09:44 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 10
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.hom
    e.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:339573
    [ ukryj nagłówki ]

    Heming napisał(a):

    > To co się dzieje w dziale reklamacji to już po prostu przechodzi ludzkie
    > pojęcie. Na wymiane zepsutego kardridża do drukarki czekałem 2h, a gdybym
    > kupił w zwykłym sklepie komputerowym to wymienili by mi od ręki.

    To czemu nie kupiles w zwyklym sklepie komputerowym? Swoja droga wydaje
    mi sie, ze im mniejszy sklep tym problemy reklamacyjne wieksze.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1