  • Data: 2013-04-26 08:55:34
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2013 08:51, Dominik & Co pisze:
    > Dnia 26.04.2013 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Ale jak ktoś bierze poważnie np. taki mit o Noem (chodzi mi głównie
    > o zwierzątka), to IMHO zdrowy psychicznie raczej nie jest
    > (no, chyba że jest na poziomie intelektualnym czterolatka).

    A co ze zwierzątkami? Że Noe nie mógł sobie wziąć zwierzątek ze sobą?

    Czy że niemożliwe jest wzięcie wszystkich z całego świata? Więc
    wyjaśniałem, ze cały świat może oznaczać cały ICH Świat, w którym żył
    człowiek, a nie Ziemię. Poza tym, nie jest niemożliwe, że zalana była
    cała Ziemia jako planeta i Bóg ją odtworzył. Choć raczej tu bym się
    składał do wersji potopu na terenie, na którym żył wtedy człowiek i
    który to teren był po prostu dla niego całym światem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek