  • Data: 2013-04-25 13:30:34
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 12:40, Dominik & Co pisze:

    > Wystarczyłoby może doświadczenie z innych krajów, gdzie np. chcący
    > zdać "prawko"

    A, czyli jednak sam model prawka OK? Tylko sposób realizacji kursów inny?

    > może jeździć (bez żadnych egzaminów) i uczyć się pod
    > okiem np. rodzica.

    Czyli jest defakto to samo co u nas, tylko że instruktorem może być rodzic.

    To już inna rozmowa i możemy się zastanowić na takim rozwiązaniem. Tym
    razem nie mówię stanowoczo nie, choć widziałbym nieco wad.

    (swoją szosą, o jakich innych krajach tu piszesz, bo tak chyba tylko w
    USA jest z krajów o naszym kregu kulturowy-cywilizacyjnym)

    Ciekawe, czy gdzieś publikowane są jakieś statystyki.

    > Ale zauważ- jest to osoba praktycznie bez prawka, jeździ-
    > a świat się od tego jakoś nie wali...

    czy się nie wiali, to nie wiem[1], ale na razie pokazałeś, że kursant
    jeździ bez prawka. No. Jest w czasie kursu. Ale to nie usuwa tematu
    prawka tylko omawia model kursów.

    [1] nie analizowałem tego modelu prowadzenia kursów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek