  • Data: 2013-04-25 13:42:20
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 12:43, Dominik & Co pisze:

    > Ktoś teraz zamyka gabinety Rękom, Które Liczą i Odblokowywaczom Czakram?

    To, że system jest nieszczelny, nie znaczy że należy go dziurawić, ale
    łatać.

    Poza tym, większość tych ludzi w Polsce to po prostu wyciągacze kasy a
    nie prawdziwi czciciele demonów, więc jest to coś w rodzaju występu,
    może trochę pomocy psychologicznej.

    Czy naprawdę chciałbyś, żeby w gabinecie lekarskim mógł pracować ktoś
    tak jak ja, bez przygotowania, wot z ulicy? Pan Menel zrobi sobie
    biznesplan menelski, wynajmnie pokoik, powiesi na drzwiach Ginekolog i
    będzie przyjmował?

    > Tudzież zabrania sprzedaży w aptekach granulek cukrowych z Magiczną
    > Informacją Leczniczą?

    Znów: jest to pewna nieszczelność systemu. Możliwe, że z czasem się to
    załata. Ale znów -- szkodliwość jest jeszcze mniejsza niż wspomniane
    wyżej gabinety demoniczne. Co prawda istnieje pewne podejrzenie, że
    proces energetyzowania homeopatii może mieć jakiś związek ze światem
    demonów, ale nie zostało ono jeszcze zbadane i raczej nie powinno mieć
    wpływu negatywnego. Za to część lekarzy uznaje pozytywny wpływ tego
    środka jako ,,uspokajacza nerwów pacjenta''. Przykładowo znam Pediatrę,
    co to przepisuje. Ja nie chcę, bo jako chrześcijanin mam pewne obawy
    przed tymi demonami, a do tego moja wiedza jest na tyle duża, że wiem,
    że to nie działa medycznie i chemicznie. Więc jak idę do kontroli z
    dzieckiem, które ma lekką chorobę, to pani Pediatra mnie już zna i
    odpowiada ,,nic się groźnego nie dzieje, płuca w porządku, to tylko
    katarek, na razie ograniczymy się do obserwacji'' Ale czasami idzie taka
    spanikowana matka i nie chce się dać spławić. Część medyków ,,dla
    świętego spokoju'' przepisze jakiś słaby antybiotyk. A część przepisze
    właśnie granulki cukrowe. Matka spokojna, dziecko też wie, że bierze
    lekarstwo, więc organizm inaczej się motywuje wewnętrznie....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek