  • Data: 2013-04-25 13:42:09
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalną techniką wychowawczą dla dzieci jest to, że należy
    > pozabezpieczać teren a następnie puścić dziecko na te kontrolowane
    > warunki samopas. O wiele lepiej tak niż w terenie pełnym
    > niebezpieczeństw cały czas chodzić za dzieckiem i pilnować co robi.

    Ciekawe rzeczy piszesz...
    Czyli np. puścić dzieci na tzw. "miasteczko ruchu drogowego" jakie
    gdzieniegdzie jeszcze są przy przedszkolach i niech się uczą samopas
    (koniecznie SAMOPAS). Następnie, po odbębnieniu ustalonej ministerialnym
    nakazem ilości godzin wypuścić na ruchliwe centrum miasta.
    Masz dzieci albo wnuki 4-7 lat? Dawaj, przećwiczymy Twoją metodą.

    A ja moje wnuki będę uczył prowadząc za rękę po tym ruchliwym centrum
    miasta i tłumacząc co jest niebezpieczne i dlaczego.

    > No i dlatego są trzy przedziały
    > * <0 ; 0,2) promila - dozwolone
    > * <0,2 - 0,5) - wykroczenie
    > * 0,5+ - przestępstwo

    A czy jesteś pewien, że te określone promille wywołują u wszystkich taki
    sam skutek w sensie upośledzenia koordynacji itp?
    Znów - urzędnik jakieś cyferki wziął z sufitu i "..., a pierdolnę se
    rozporządzenie".

    A jaka jest różnica, jeśli facet nie spowodował kolizji będąc po piwie,
    albo po pół litrze? Jak chcesz wyceniać jego przewinienie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.