    Date: Wed, 24 Apr 2013 12:11:48 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl> <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl>
    <kl7qkv$o6j$2@node1.news.atman.pl> <kl7uid$i63$1@node2.news.atman.pl>
    <51779237$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl843o$ncj$3@node2.news.atman.pl>
    <51779d1a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87tk$ric$1@node2.news.atman.pl>
    <5177a713$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl89ib$t3s$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 24.04.2013 11:44, Andrzej Lawa pisze:
    > Jak raz spróbowałem, to już nie mogę rzucić. A nie pobudza i jeszcze źle
    > wpływa na nerki i krążenie...

    Nie wiem czy źle. Zależy w jakich ilościach. Owszem, w codziennej kuchni
    praktycznie jej nie używam, bo i tak sporo jest już w innych produktach.

    > Popularny depresant, negatywnie działający na cały organizm.

    Badania medyczne wykazują co innego.

    > Nagrody Darwina wręcz mnie bawią. Więc mnie swoją historią o
    > papierosach, które się na ciebie rzuciły i zgwałciły, nie wzruszysz.

    Swoich dzieci też nie chronisz przed niczym? ,,Jak jest takie głupie,
    żeby zrzucić na siebie ten garnek z pieca, to niech się oparzy, nagrody
    Darwina wręcz mnie bawią''.

    > Narkotyki inne są nielegalne, a i tak sięgają.

    Ale nie tak masowo. Nie każdy ma dojście do mafii, do tego jest
    psychologicznie wyższy próg do przeskoczenia.

    > Czyli można.

    W szczególe tak. W ogóle to jak widać za oknami nie bardzo.

    > Patrz wyżej. Jak ktoś chce się zatruwać, to jest jego prywatny problem.

    Nie do końca.

    Po pierwsze palacze szkodzą także mi. Sąsiad z dołu kopci na balkonie
    albo w oknie sypialni i ja mam smród i bierne palenie zafundowane przez
    całe lato (albo muszę się dusić za zamkniętymi oknami). W zimie kopci na
    klatce i dym przenika mi przez drzwi z klatki i sama klatka i winda
    śmierdzą. Jadę do pobliskiego M1 i co? Popielnice dla narkomanów
    ustawione są przed wszystkimi drzwiami. Wejście bez przejścia przez dym
    i smród -- niemożliwe. Tak można mnożyć.

    Po drugie, palacze szkodząc swojemu zdrowiu zwiększają koszty leczenia.

    Po trzecie, mówimy o palaczach w szczególe, ale ty mówiłeś o wszystkich
    narkotykach, więc dodatkowo inne narkotyki powodują kolejne szkody
    społeczne. Choćby to, że ludzie po narkotykach zabijają na drogach i
    ulicach, tak jak niestety ludzie po alkoholu ;(

    > Czy będzie w tym celu robił sobie makowy "kompot", czy wdychał
    > rozpuszczalnik to już tylko drobna kwestia techniczna.

    Całkowicie nie oczyścisz, to wiadomo. Zawsze się znajdą tacy, co jakoś
    obejdą problem. No ale mnie nigdy nie przekonywało zdanie ,,nie umiemy
    być w 100% skuteczni, więc dajmy sobie spokój''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek